אירועי התרמה ורתימה

תוכנת רתימה והתרמה

הרעיון שלנו שיצא לאוויר לפני 15 שנה - הפך למוצר חובה בכל האירוע התרמה!

נסביר: אחרי שדאגתם לאולם, הגברה, אוכל ומוזמנים – אל תשכחו מהעיקר!! רק עם תוכנת התרמה מקצועית תוכלו לשלהב את קהל התורמים להשתתף בהתרמה ולהירתם בסכומים נאים.

אז מה היא תוכנת הרתימה שלנו?

תוכנת הרתימה נועדה ליצור ״תחרות מכובדת״ בקהל, ולהציג את כל התורמים עם סכום תרומתם על גבי המסכים (או בשידור חי) ובכך לתת להם את הכבוד הראוי, ולאחרים את החשק לתרום גם.

תוכנת הרתימה מגיעה בוראציות שונות, כך שהאפשרויות שלנו מגוונות, ותמיד נשמח להתאים לכם את הרעיון שאנחנו טרם חשבנו עליו.

איך זה עובד בשטח? לפני האירוע תוכלו לבחור בין עיצוב סטנדרטי לעיצוב מותאם אישית עבורכם (אנו מתאימים את התוכנה לכל מסך פלאזמה או למסך לד צורני). ביום האירוע אנחנו מגיעים מבעוד מועד למקום האירוע לתפעל את התוכנה (וכשירות משלים נוכל גם לשלב שירותי VJ וניהול מדיה לאירוע). נתחבר למסכים באולם, נביא איתנו טאבלטים או מחשבים לדיילים לשם הזנת תרומות, בהגיע שלב ההתרמה באירוע המשתתפים ממלאים טופס מחוייבות אישי, שפרטיו מוזנים לעמדת הקלדה (משם לטאבלט המיוחד של המתרים - אופציה) ומשם ישירות למסכים.

יחודי: תוכנת הרתימה שלנו עובדת באופן מקומי ואינה תלויה בזמינות אינטרנט במקום!!

מייד בסיום האירוע תקבלו קובץ Exsel מסודר עם שמות כל התורמים.

מוצר זה הינו מוצר דגל בחברתינו, עם נסיון של מעל 800 אירועי התרמה וגיוס של מאות מליוני שקלים.

טאבלט מתרים לניהול התרמה

כדי לתת שליטה בידי המתרים באירוע על קצב התרומות, הוא יכול לקבל מאיתנו טאבלט עם אפליקציה יחודית שתסדר לו את התרומות לפי גודלן, ומציגה לו את כל הנתונים שהוא צריך לראות בזמן ההתרמה.

כדי להכריז על שם שבחר - המנחה לוחץ על ״שלח למסך״ והתרומה עולה למסך.

האפליקציה מעוצבת עם טקסטים גדולים וברורים לנוחות מושלמת.

דשבורד BI לניהול התרמה

ידע זה כח! ובאירוע התרמה הידע שווה לך הרבה כסף. הרבה מאוד כסף!

לכן ניהול אירוע התרמה חכם מצריך מאיתך לדעת בזמן אמת מי תרם ומי לא, אילו שגרירים עמדו ביעד שלהם ואת מי צריך לדרבן ומה הם מגמות ההתרמה. לצורך כך פיתחנו ״דשבורד״ ייחודי המציג בפני מנהלי ההתרמה את הנתונים. המידע מוצג על גבי טאבלט/מחשב/או מסך פלאזמה לבחירה.

ניתן גם לצייד כל שגריר בטאבלט ששם יראה מי מהקבוצה שלו השתתף ומי טרם לשליטה מלאה ככל האפשר.

תחרות בין קבוצות

מערכת הרתימה שלנו גמישה ומאפשרת שלל וריאציות. למשל תוכלו לעשות מעין תחרות בין קבוצות בקהל (משפחה, כיתות, מחלקות וכד׳) איזו קבוצה תורמת יותר. ממשק זה לא יתאים לכל אירוע אבל יש אירועים שהוא יתן להם תוצאה הרבה יותר גדולה ממה שציפו בתחילה.

היררכיית תורמים

עוד וריאציה נפוצה היא לא לערבב בין התורמים במסך, אלא לחלק אותם לפי גובה התרומה. כך אנו יוצרים היררכיה ונותנים יותר כבוד לתורמים הכבדים, ומעודדים תורמים קטנים ובינוניים לקחת חלק גדול יותר.

אינטגרציה לפלטפורמות גיוס המונים ומערכות חיצוניות

למעוניינים המערכת שלנו מציעה ממשק API וכן ממשק WebHook לביצוע אינטגרציה למערכות חיצוניות. המערכת כבר מממושקת היום למספר פלטפורמות של חברות גיוס המונים.

אלמנט נבנה בשיטת מבחנה

הרבה מההתרמות נועדו להשלמת פרוייקט, כגון הקמת בניין או גיוס תקציב. שיטת המבחנה מאפשרת להעמיד מודל לתצוגה (למשל בניין או עוגת תקציב) ולפי התקדמות ההתרמה המודל יבנה כמו מבחנה שמתמלאת מלמטה למעלה.

אלמנט נבנה בשיטת פאזל

שיטה משוכללת אך יקרה יותר למידול, היא לחלק את המודל לחלקים (תלמידים, סלי מזון, אבני בניין, חלונות דלתות וכד׳) ולפי התקדמות ההתרמה המודל נבנה.

טאבלטים לדיילים

מחפשים אירוע קליל ונחמד? בזמן הההתרמה אירוע צוות הדיילים שלנו יפשוט על האולם בכובעים תואמים (לזיהוי קל) יגש לאורחים ויציע להם להצהיר על ההתחייבות ישירות לטאבלט.

קבלת תרומות בטלפון

אירוע המוני לקהל ללא טלפון תומך הודעות? ניתן לשלוח תרומות באמצעות שיחת טלפון!! איך זה מתבצע? קל ופשוט!! כל האורחים מקבלים שיחה בזמן האירוע או השידור חי ובה מוצעות להם אפשרות תרומה. האורח מחזיר את האפשרות או הסכום והנתונים מגיעים ישירות למסך או לטאבלט מתרים ומשם למסך.

ניתן גם לפרסם מספר טלפון פומבי לשם ניתן להתקשר ולתת התחייבויות עצמאית.

הזנת תרומות בברקוד

באירועים המוניים כשכמויות הטפסים גדולות - יש צורך לזרז את ההקלדה. בהערכות מראש מערכת הרתימה שלנו תאפשר הזנת נתונים באמצעות סריקת ברקוד. הסריקה בברקוד מהירה יותר מהקלדה ומדוייקת יותר. המערכת נוסתה במספר אירועים גדולים בהצלחה.

קבלת תרומות מטופס אינטרנטי

מחפשים דרך נוספת לקבלת תרומות? ניתן לשלוח תרומות באמצעות לינק לטופס אינטרנט!! איך זה מתבצע? קל ופשוט!! כל האורחים מקבלים קישור בהודעת סמס/מייל/צ׳ט בזום בזמן האירוע או השידור חי ובה הם מופנים לטופס אינטרנטי שם מוצעות להם אפשרות תרומה. האורח בוחר את האפשרות או הסכום והנתונים מגיעים ישירות למסך או לטאבלט מתרים ומשם למסך.

ניתן גם לפרסם קוד QR פומבי על גבי השולחנות או מסכים באירוע, והאורחים יסרקו את הקוד ויגיעו לטופס.

קבלת תרומות בסמס

אירוע המוני, או כל אילוץ אחר? ניתן לשלוח תרומות באמצעות סמס!! איך זה מתבצע? קל ופשוט!! כל האורחים מקבלים הודעה בזמן האירוע או השידור חי, ובה מוצעות להם אפשרות תרומה. האורח מחזיר את האפשרות או הסכום והנתונים מגיעים ישירות למסך או לטאבלט מתרים ומשם למסך.

ניתן גם לפרסם מספר טלפון פומבי לשם ישלחו התחייבויות עצמאית ולהחזיר לתורם לינק ישיר לביצוע התרומה בפועל.

התרמה בשידור חי

תוכנת ההתרמה שלנו יודעת להשתלב גם בהתרמות בשידור חי ובאולפנים וירטואלים. התוכנה על שלל אפשרויותיה מוצגת בשכבה מעל השידור או במסכים הוירטואליים באולפן הירוק.

וידאו ארט (VJ)

מה זה VJ? כולם שואלים..

אז ממש כמו שDJ מבשל מוזיקה בזמן אמת, ה-VJ מבשל וידאו בזמן אמת מבנק החומרים שברשותו.

שילוב של ויזואליים התואמים לשירה מעצים את החוויה, ואת עומק המסרים ונותן חיבור בלתי אמצעי לזמר ולאווירה הרצויה.

לפי אופי האירוע: פעמים שהבישול יהיה בזמן אמת, ופעמים שנכין מראש את הויזואלים בעבודה משותפת עם המפיק/מנהל אמנותי/מוזיקלי.

חברתנו מעסיקה VJ's מנוסים ומקצועיים מרקע דתי/חרדי, עם בנק חומרים נרחב ותואם (גם) למגזר הדתי/חרדי.

אם אתם מתכננים מופע קבוע או מושקע במיוחד, אתם מוזמנים להכין איתנו פלייליסט של ויזואלים תואמים כולל התאמות צבעים ומיקומים לתוצאה מושלמת ואנו נלווה אתכם בכל המופעים בארץ ובעולם.

ככל ותצטרכו חומרים נוספים נוכל להוסיף מהמאגרים עליהם אנחנו מנויים.

בקרו גם באיזור מילות השירים כדי ללמוד על הוספת מילות שירים באנימציה למופע.

ניהול מולטימדיה

בעולם מרובה המסכים של היום, חלק נכבד מהאירוע קורה על גבי המסך. לצורך כך חברתנו מספקת איש מחשבים מנוסה, שידע לנהל את התכנים למסכים בצורה חכמה ולהעלותם בתזמון הרצוי למסך במיקצועיות ובאדיבות.

פעמים רבות נדרשת פריסה מיוחדת של החומרים במסך ואלתור בזמן אמת, אנו משתמשים בכלים ובציוד המקצועי החדיש ביותר על מנת לאפשר זאת.

עיצוב פריסט אירוע ומעטפת גרפית למסכים

בעבר היו מקימים תפאורה לכל אירוע, כיום המסכים בעצמם מהווים את את תפאורת האירוע (בשילוב תאורה) והם אלו הנותנים את הטון העיצובי לאירוע. חברתנו, מתמחה בעיצוב המסכים לפי המיתוג המבוקש לאירוע, כמו גם ביצירת אשליות תלת מימדיות ושימוש חכם וחסכוני בחומר, כדי להביא לכם את ה-מסך שכולם ידברו עליו.

עיצוב סקיצת מסכים

רוצים להרשים? מעוניינים בגב במה ייחודי? מחפשים פתרונות נראות חכמים? הניסיון שלנו יכול להועיל לכם!! תנו לנו לעצב עבורכם סקיצת מסך יחודית שגם תחסוך לכם כסף באמצעות שימוש חכם בחומר. לביצוע הסקיצה באמצעות חברת המולטימדיה יתרון של תאימות מלאה לחומר.

הפקת מצגות

לחברתינו שיתוף פעולה עם סטודיו המתמחה בהפקת מצגות וידאו ואירועים, המצגות משמשות כלי חזק להעברת מסרים, הצגת תוכניות עבודה ומוצרים.

כיתוביות לנואמים

כחלק מהאירוע או השידור הטלוויזיוני נוכל להציג את שמות הדוברים בצורה מעוצבת על גבי המסך. את השמות יש להעביר מראש, אם כי בשעת-הדחק ניתן להכינם גם בשטח.

מילות שירים

חלק ויזואלי מרגש ומעצים בהופעות הוא הצגת מילות השירים בתיאום לשירת הזמר/ת או הפלייבק. חברתנו מתמחה בביצוע אלמנט זה במופע ובהכנת התוכן מראש.

רוצים לשדרג ממש? מילות השירים יכולות להופיע באנימציה קצבית תואמת.

מסך הודעות וטיימר למנחה ולנואמים

חברתינו פיתחה אפליקציה ייחודית בעברית, המאפשרת לשלוח הודעות למנחה (״נא להזדרז״ וכד׳) והצגת טיימר לסיום זמן הדיבור בצורה הנשלטת מרחוק.

המידע מנוהל ממחשב או מטאבלט, ומוצג למנחה על גבי טאבלט או מסך לבחירה (ניתן גם לחבר למסך פלאזמה).

מכירה פומבית

אירועים רבים מגייסים כספים באמצעות מכירה פומבית של מוצרים. חברתינו מתמחה בכך, ובאמצעות מערכת מיוחדת המוצרים יוצגו ע״ג המסך, כאשר סכומי המכירה מתעדכנים בזמן אמת ושמות הזוכים מוצגים בנפרד על המסך.

הגרלה פומבית

אם האירוע שלכם כולל הגרלות, יש לנו מערכת מותאמת להגרלות במספר סגנונות, כל שעליכם לספק לנו זה את רשימת ההגרלות, ורשימת המשתתפים.

מכירת מוצרים

שיטה מומלצת לגיוס תרומות היא מכירת מוצרים. התורם נותן תרומה התואמת לחלק כלשהו בפרוייקט כמו: שער כניסה, בור טבילה, כיתת לימוד וכד׳. מערכת הרתימה שלנו מאפשרת תצוגה תואמת המכריזה על הרכישה שבוצעה בצורה יפה.

ניהול שידור חי

חברתנו מתמחה בביצוע שידורים חיים מ-כל מקום, ל-כל מקום. (זום/יוטיוב/רשתות חברתיות/שידור סגור/שידור כשר) כולל ניתוב מצלמות לאירועי מולטי-קאמרה, עם ציוד חדיש ומקצועי ושיתופי פעולה נרחבים.

שידור חי טלוויזיוני (מעוצב)

פעמים רבות השידור חי אינו הצגת מצלמות בלבד, אלא צריך שיכלול התאמות עיצוביות לדוגמא: פיצול חלונות

כיתוביות לדוברים

העלאת דוברים מרחוק

כיתוביות נושא

מבזקים וטיקרים

שידור סרטים

מעברונים וכד׳

חברתינו מתמחה הן בביצוע השידור מורכב זה, והן בהכנת החומרים לשידור.

אולפנים וירטואליים

יש אירועים (בדר״כ אירועים המיועדים רק לשידור), שנרצה לבצע באולפן ולשדר או להקליט, או להקליט ואח״כ לערוך ולשדר.

כיום ישנה דרך חסכונית, המאפשרת ליצור סביבת אולפן/אולם/הופעה וכד׳ וירטואלי הקרוב למציאות. ובכך לחסוך כסף רב. הצילום יתבצע באחד מהאולפנים הירוקים העובדים עימנו (בפריסה ארצית).

לחברתינו נסיון של עשרות שידורים מסוג זה כולל הכנת התפאורה הוירטואלית, וביצוע העבודה עם צוות מקצועי וציוד חדשני.

אתר רישום מקדים לאירוע

במחלקת בניית האתרים בחברתינו, אנו מאפשרים הקמת אתר מקדים לאירוע לרישום מראש. לפי הצורך ניתן גם לעצב את האתר בהתאמה אישית לאירוע שלכם. רשימת המוזמנים מתממשקת לעמדות קבלת הפנים ומערכת ההתרמה באירוע.

עמדות קבלת פנים

האירוע שלך הוא הזדמנות נפלאה וחד-פעמית לאסוף פרטי יצירת קשר עדכניים של הקהל שלך לכן יש וחשוב לנו שהמוזמנים יעברו בעמדות קבלת פנים על מנת: לסנן רק אורחים מוזמנים לאשר תשלום להשלים פרטי אורח לאיסוף פרטים לקבל מידע מי הגיע לאירוע (ניתן לממשק אח״כ למערכת ההתרמה) הדפסת תגים הושבה חברתינו פיתחה מערכת לכך, ומספקת את כלל המעטפת הנדרשת: יעוץ, דיילים, מחשבים, תוכנה ומדפסות.

צ׳ק-אין עצמי לאירוע + הושבה

לעיתים אפשר לחסוך את עמדות קבלת הפנים, הדיילים והמחשבים ולאפשר כניסה בצורה של רישום עצמי כדלהלן: האורח מגיע לאולם ושילוט תואם מקבל את פניו עם הנחיה לסרוק QR קוד (ניתן גם לשלוח הודעת סמס מתוזמנת לכל האורחים עם קישור) בכניסה לעמוד האורח יתבקש להזדהות באמצעות טלפון נייד או שם משפחה אם הלקוח אינו רשום - הוא יוכל להרשם במקום בסיום האורח יקבל סימון V ירוק המאפשר לו להציג לדייל בכניסה לאולם ולהכנס באותו המסך האורח יקבל את השולחן/שורה/כסא שלו המידע יכול גם להישלח מיידית לאורח בהודעת סמס אותה הוא יציג בכניסה לאירוע (למבצעים צ׳ק-אין מהבית)

סימון השתתפות לפי כסא

מעוניינים להיות מדוייקים ממש? אפליקציה יחודית שלנו מאפשרת מיפוי האולם בהתממשקות למערכת ההושבה והצגת ההשתתפות בהתרמה לפי כסא באולם. ניתן להציג את המידע על גבי כל מסך באולם.

ייעוץ כללי

לחברתנו ניסיון רב בתחום האירועים, אם נתקלתם באתגר או בבעיה, נשמח לסייע על בסיס הניסיון והקשרים שלנו בתחום - השירות ניתן ללקוחותינו בלבד.

קפה או תה?

לשיחת יעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים



איזה כייף שפניתם אלינו, כבר נחזור אליכם!