רישום וקבלת פנים

אתר רישום מקדים לאירוע

במחלקת בניית האתרים בחברתינו, אנו מאפשרים הקמת אתר מקדים לאירוע לרישום מראש. לפי הצורך ניתן גם לעצב את האתר בהתאמה אישית לאירוע שלכם. רשימת המוזמנים מתממשקת לעמדות קבלת הפנים ומערכת ההתרמה באירוע.

עמדות קבלת פנים

האירוע שלך הוא הזדמנות נפלאה וחד-פעמית לאסוף פרטי יצירת קשר עדכניים של הקהל שלך לכן יש וחשוב לנו שהמוזמנים יעברו בעמדות קבלת פנים על מנת: לסנן רק אורחים מוזמנים לאשר תשלום להשלים פרטי אורח לאיסוף פרטים לקבל מידע מי הגיע לאירוע (ניתן לממשק אח״כ למערכת ההתרמה) הדפסת תגים הושבה חברתינו פיתחה מערכת לכך, ומספקת את כלל המעטפת הנדרשת: יעוץ, דיילים, מחשבים, תוכנה ומדפסות.

צ׳ק-אין עצמי לאירוע + הושבה

לעיתים אפשר לחסוך את עמדות קבלת הפנים, הדיילים והמחשבים ולאפשר כניסה בצורה של רישום עצמי כדלהלן: האורח מגיע לאולם ושילוט תואם מקבל את פניו עם הנחיה לסרוק QR קוד (ניתן גם לשלוח הודעת סמס מתוזמנת לכל האורחים עם קישור) בכניסה לעמוד האורח יתבקש להזדהות באמצעות טלפון נייד או שם משפחה אם הלקוח אינו רשום - הוא יוכל להרשם במקום בסיום האורח יקבל סימון V ירוק המאפשר לו להציג לדייל בכניסה לאולם ולהכנס באותו המסך האורח יקבל את השולחן/שורה/כסא שלו המידע יכול גם להישלח מיידית לאורח בהודעת סמס אותה הוא יציג בכניסה לאירוע (למבצעים צ׳ק-אין מהבית)

מערכת הושבה והדפסת תגים

עמדות קבלת הפנים שלנו יכולות להנפיק לכל אורח תג עם השולחן/שורה/כסא בו הוא ישב. ובאמצעות אלגוריתם חכם למלא את האולם בצורה מתוכננת מראש אוטומטית, ידנית או משולבת. לעיתים אפשר לחסוך את עמדות קבלת הפנים, הדיילים והמחשבים ולאפשר כניסה בצורה של רישום עצמי כדלהלן: האורח מגיע לאולם ושילוט תואם מקבל את פניו עם הנחיה לסרוק QR קוד (ניתן גם לשלוח הודעת סמס מתוזמנת לכל האורחים עם קישור) בכניסה לעמוד האורח יתבקש להזדהות באמצעות טלפון נייד או שם משפחה אם הלקוח אינו רשום - הוא יוכל להרשם במקום בסיום האורח יקבל סימון V ירוק המאפשר לו להציג לדייל בכניסה לאולם ולהכנס באותו המסך האורח יקבל את השולחן/שורה/כסא שלו המידע יכול גם להישלח מיידית לאורח בהודעת סמס אותה הוא יציג בכניסה לאירוע (למבצעים צ׳ק-אין מהבית) האורח מגיע לאולם ושילוט תואם מקבל את פניו עם הנחיה לסרוק QR קוד (ניתן גם לשלוח הודעת סמס מתוזמנת לכל האורחים עם קישור) בכניסה לעמוד האורח יתבקש להזדהות באמצעות טלפון נייד או שם משפחה אם הלקוח אינו רשום - הוא יוכל להרשם במקום בסיום האורח יקבל סימון V ירוק המאפשר לו להציג לדייל בכניסה לאולם ולהכנס באותו המסך האורח יקבל את השולחן/שורה/כסא שלו המידע יכול גם להישלח מיידית לאורח בהודעת סמס אותה הוא יציג בכניסה לאירוע (למבצעים צ׳ק-אין מהבית)

ייעוץ כללי

לחברתנו ניסיון רב בתחום האירועים, אם נתקלתם באתגר או בבעיה, נשמח לסייע על בסיס הניסיון והקשרים שלנו בתחום - השירות ניתן ללקוחותינו בלבד.

קפה או תה?

לשיחת יעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים



איזה כייף שפניתם אלינו, כבר נחזור אליכם!